Refunderingspolitk

Er din vare i stykker, eller har du spørgsmål vedr. returnering, reklamation eller noget tredje, skal du kontakte os på: mail@mydomus.dk

Nedenfor kan du læse svarene på de mest almindelige spørgsmål.

Refunderingspolitk

  • Hvordan reklamerer jeg over en vare?

    Du kan reklamere over en defekt eller beskadiget vare. Reklameringen skal indeholde en beskrivelse af fejlen samt et billede af samme.

    Omhandler reklamationen en fragtskade, skal reklameringen foretages 9 dage efter varen er leveret. Reklamationen skal indeholde et billede af den beskadiget vare, et billede af mærket på pakken og et billede af kassens beskyttende indhold.

    Alle reklamationer skal sendes til mail@mydomus.dk

  • Hvordan får jeg mine penge retur?

    Når vi har modtaget din vare, får du en mail med godkendelse af returneringen. Vi overfører købsbeløbet tilbage til den konto, varen er købt med.

    Det er desværre ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto.

  • Hvordan retunerer jeg min vare?

    For at returnere din vare skal du udfylde formularen i vores returportal.
    Du kan købe et pakkelabel igennem os til 50 kr.

  • Hvor længe kan jeg returnere min vare?

    Du kan returnere din vare i op til 30 dage efter, du har modtaget eller afhentet den. Varen skal være ubrugt og i samme stand, som da du modtog den.

Spar 5%
Så tæt på!
Næste gang!
Spar 10%
Næsten!
Desværre
Spar 15%
Så tæt på!
Desværre
Gratis levering
Så tæt på!
Næste gang!
Spin og vind!
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få et gratis spin på lykkehjulet.
Med My Domus' nyhedsbrev får du først besked om nye produkter og gode tilbud. Nyhedsbrevet kan afmeldes til enhver tid. Rabatkoderne gælder ikke på Livingbox abonnementer.