Handelsbetingelser

My Domus
Postboks 150
Jernbaneplads 1
4300 Holbæk
TLF: +45 36 96 95 96
CVR: 40225536

 

Betaling

My Domus modtager online betalinger med Visa, Mastercard, Visa Electron, Maestro, Diners samt Klarna, Viabill, Paypal og MobilePay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

My Domus benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

 

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.
My Domus afsender varer med GLS, Bring eller PostNord. Du kan frit vælge imellem hvem der skal levere din pakke og hvorvidt den skal leveres til privatadresse, erhvervsadresse eller en pakkeboks.
Fragten bliver beregnet ud fra vægt.
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

 

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 30 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 30 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail mail@mydomus.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

 

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til My Domus at vurdere varens stand.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til My Domus i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
My Domus dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:
My Domus
mail@mydomus.dk
TLF: +45 36 96 95 96
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

 

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu
Ved klage skal vores email adresse angives: mail@mydomus.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.

Spar 5%
Så tæt på!
Næste gang!
Spar 10%
Næsten!
Desværre
Spar 15%
Så tæt på!
Desværre
Gratis levering
Så tæt på!
Næste gang!
Spin og vind!
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få et gratis spin på lykkehjulet.
Med My Domus' nyhedsbrev får du først besked om nye produkter og gode tilbud. Nyhedsbrevet kan afmeldes til enhver tid. Rabatkoderne gælder ikke på Livingbox abonnementer.