Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Hvordan reklamerer jeg over en vare?
25. juni 2019 Annika Mørck

Du kan reklamere over en defekt eller beskadiget vare. Reklameringen skal indeholde en beskrivelse af fejlen samt et billede af samme.

Omhandler reklamationen en fragtskade, skal reklameringen foretages 9 dage efter varen er leveret. Reklamationen skal indeholde et billede af den beskadiget vare, et billede af mærket på pakken og et billede af kassens beskyttende indhold.

Alle reklamationer skal sendes til mail@mydomus.dk

Spar 5%
Så tæt på!
Næste gang!
Spar 10%
Næsten!
Desværre
Spar 15%
Så tæt på!
Desværre
Gratis levering
Så tæt på!
Næste gang!
Spin og vind!
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få et gratis spin på lykkehjulet.
Med My Domus' nyhedsbrev får du først besked om nye produkter og gode tilbud. Nyhedsbrevet kan afmeldes til enhver tid. Rabatkoderne gælder ikke på Livingbox abonnementer.